IPSSUPPORT®

Zet bedrijven in beweging

Overzicht programma's personeel

Training 'Verkopen in een competitieve technische markt'

Verkopers hebben een enorme invloed op de koopbeslissing en koopgewoonten van de klant. Dit maakt de effectiviteit van hun verkoopvaardigheden van essentieel belang voor de financiële gezondheid van iedere organisatie.

Controle over het verkoopproces en goede dagelijkse werkgewoonten vormen de sleutel voor het succes van verkopers. Krijg snel op proactieve wijze controle over uw verkoop resultaten. Wordt topverkoper met dit geweldige trainingsprogramma dat speciaal ontwikkeld is voor de ambitieuze verkoper / accountmanager die actief is in de meest competitieve technische markten.

Lees meer

Training 'Presenteren in het Openbaar'

De vaardigheden voor het geven van een krachtige, zelfverzekerde en professionele presentatie zijn van essentieel belang voor het succes van veel zakenmensen, professionals, adviseurs en verkopers. Ze zijn een verplichting voor elke presentatie die moet overtuigen! Deze cursus Presenteren in het Openbaar helpt u een gestructureerde, zelfverzekerde en professionele presentatie te geven die een diepe indruk achterlaat bij uw toehoorders.

Lees meer

Verkooptraining detailhandel

Werknemers die direct contact hebben met de klant hebben een enorme invloed op de koopbeslissing en koopgewoonten van de klant. Dit maakt de effectiviteit van hun vaardigheden van essentieel belang voor de financiële gezondheid van uw winkel. Haal het maximale uit de verkooppotentie van uw winkel. Deze verkooptraining detailhandel helpt winkelpersoneel meer te verkopen en klanten te binden.

Lees meer

Training adviesvaardigheden

U bent een professional van wie verwacht wordt dat u deskundig adviseert. Maar deskundigheid alleen is niet voldoende om te overtuigen en draagvlak te creëren voor uw advies. Leer overtuigende adviesgesprekken te voeren. Deze mkb training adviesvaardigheden helpt u het maximale uit een adviestraject te halen.

Lees meer

Professionele Telefonische vaardigheden

De stem aan de telefoon is het eerste visitekaartje van uw onderneming. Wilt u dat uw (potentiële) klanten op een professionele manier te woord gestaan worden? Leer vaardig omgaan met inkomende gesprekken door klanten op een respectvolle, klantgerichte en commerciële manier te helpen.

Lees meer

Excellente Customer Service Training

Bouw lange termijn relaties met uw klant met uitmuntende Customer Service. Gemotiveerd personeel dat zijn verantwoordelijkheid weet te nemen is essentieel voor succesvolle dienstverleners en detaillisten. Het personeel heeft het directe contact met de klanten en heeft daarom een enorme invloed op de loyaliteit van de klant. SEVAGRAM© helpt deelnemers de volledige verantwoordelijkheid te nemen voor (interne en externe) klantrelaties, de resultaten en de bedrijfsprestaties. Het programma biedt handreikingen waarmee u om leert gaan met de meest uiteenlopende situaties.

Lees meer

Training Effectief Communiceren

Verbeter uw algemene communicatievaardigheden. Effectieve communicatie leidt tot hogere productiviteit, een betere dienstverlening richting uw klanten en een hoger moreel van het team. IRIS© behandelt de technieken die u nodig hebt om effectief en professioneel te communiceren.

Lees meer