IPSSUPPORT®

Zet bedrijven in beweging

Professionele Telefonische vaardigheden

Als een klant een slechte telefonische ervaring heeft met een bedrijf, zal hij de neiging hebben de service van elk persoon in die organisatie met wie hij contact heeft slecht te vinden.

De enige oplossing? Niet een geweldig product, lagere prijzen of dure aankleding. De enige oplossing is warme, persoonlijke en professionele interactie tussen een autentiek individu en jouw ontstemde klant.

Wilt u dat uw (potentiële) klanten op een professionele manier te woord gestaan worden? Wilt u dat uw klant in staat is om zijn zorgen te uiten zonder dat dit direct uitmond in een conflict? Wilt u dat hij in plaats daarvan snelle en competente hulp krijgt en dat commercieuml;le kansen herkend worden? Dan zijn professionele telefonische servicevaardigheden essentieel.

De aandacht van BELL© ligt bij het verhogen van klanttevredenheid en commercieuml;le kansen door een competente en vriendelijke telefonische service te verlenen. BELL© richt zich op de vereiste vaardigheden en technieken die nodig zijn om de klant op een juiste manier telefonisch te woord te staan. Het programma is ontworpen om u en uw bedrijf een professionele uitstraling te geven, klanten meer dan tevreden te stellen en meer commercieuml;le kansen te creeuml;ren. Dit programma bestaat uit twee dagdelen en 2 uur directe persoonlijke begeleiding op de werkplek

HOE LANG DUURT HET TRAJECT?

2 maanden, conform onze 3-elementen-methode

Investering

€ 798,-

Garantie

Betalen in termijnen is mogelijk. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn over een blok van het programma, dan ontvangt u die laatste termijn retour en kunt u direct stoppen met het programma.

Resultaat

Doe een aanvraag Meer informatie